S čistým štítem

   Tak jako se to občas stává všem, i v mém životě došlo v posledních pár měsících k pěkné řádce pořádných změn. A všechny, od té úplně první až po tu doposud poslední, se promítly i do podoby blogu Malá vanilková - už dost dlouho jsem nepřidala nic k přečtení ani k vyzkoušení, nepodělila jsem se o žádný zážitek a ani jsem vás za žádným nezkusila nasměrovat.

   Učinila jsem proto rozhodnutí.

   S blogem začnu "znovu". Od začátku, od první chvíle a od počátečního příspěvku. Začnu s čistým štítem, s čistým blogem a s mírnou změnou koncepce. Ode dneška se s vámi ráda podělím o všechno k snědku, na co narazím, o fantastická místa, která návštívím a sem tam dost možná utrousím i nějaký ten názor. Zkrátka všechno, co mě napadne. Ale asi to znáte. Jídlo je tak trošku středem vesmíru.

   Tak s chutí do toho, půl je hotovo. Jdu chystat večeři :)

   Brzy napřečtenou, S.

Komentáře